Nabór wniosków o zwrot opłaconych lub przekazanie zaliczki na opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne dla spółdzielni socjalnej

Print Drukuj
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Puławach ogłasza nabór wniosków o zawarcie umowy o zwrot opłaconych lub o przekazanie zaliczki na opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne za członków spółdzielni socjalnej i zatrudnionych w niej pracowników w ramach środków Funduszu Pracy.
Nabór prowadzony będzie od dnia 22.03.2021 r. do wyczerpania limitu środków przeznaczonych na tę formę finansowania.
Planowany okres realizacji wsparcia w 2021 r. obejmuje 6 miesięcy.
 
Przed wypełnieniem i złożeniem wniosku prosimy zapoznać się ze szczegółowymi zasadami realizacji tej formy pomocy obowiązującymi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Puławach w bieżącym roku.
Powyższe zasady oraz inne dokumenty związane z finansowaniem składek na ubezpieczenia społeczne dla spółdzielni socjalnej znajdują się w zakładce Dokumenty do pobrania - 
Składki na ubezpieczenia społeczne za członków spółdzielni socjalnej i zatrudnionych pracowników.

Prosimy o wypełnianie aktualnych druków (aktualnie obowiązującą wersją wniosku jest 202103). Informację o numerze wersji wniosku można znaleźć w stopce dokumentu.

Wniosek można:
  • wysłać pocztą na adres
    Powiatowy Urząd Pracy w Puławach, ul. Lubelska 2G, 24-100 Puławy
    lub
  • przekazać pracownikowi przy wejściu do budynku urzędu w godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 15:00.

Wnioski nieczytelne, niekompletne lub nieprawidłowo sporządzone nie będą rozpatrywane.

--------------------------------------------------------

Kontakt:

Dział Instrumentów Rynku Pracy - pok. 108

 

tel. 81 887 94 76

Informacje o publikacji dokumentu