Od teraz korzystanie z informacji o ofertach pracy dostępnych w Centralnej Bazie Ofert Pracy (https://oferty.praca.gov.pl/) będzie łatwiejsze i wygodniejsze.
Jakie informacje w aplikacji ePraca?
Aplikacja umożliwi przeglądanie ofert pracy pochodzących z:
- Powiatowych urzędów pracy,
- Wojewódzkich urzędów pracy,
- Ochotniczych Hufców Pracy.
Nowoczesne funkcjonalności aplikacji ePraca
- Wyskakujące powiadomienia – informacje o nowy ofertach, szkoleniach, targach, etc.,
- Miejsca, lokalizator GPS – wyszukiwanie w okolicy, prezentacja na mapie, wyznaczanie mapy dojazdu,
- Połączenia telefoniczne – natychmiastowe wykonywanie połączeń, wysyłanie SMS/email,
- Kalendarz – zapisywanie terminów spotkań lub zaplanowanych wydarzeń (targów, szkoleń, etc.),
- Kontakty – zapisywanie danych kontaktowych,
- Mechanizmy podpowiedzi i wyszukiwania,
- Połączenia - bezpośrednie przywołanie numeru telefonu i wywołanie połączenia telefonicznego,
- Konta - proste przywołanie adresu email i wysłanie poczty elektronicznej,
- Subskrypcje – zapisane kryteria wyszukiwania ofert pracy i wydarzeń,
- Publikacja ofert pracy i wydarzeń w charakterze postów na kontach użytkowników w portalach społecznościowych,
Jak zainstalować aplikację ePraca?
Aplikację można pobrać bezpłatnie w sklepie Google Play na urządzenia mobilne z systemem Android.