Nabór prowadzony jest od dnia 07.08.2023r. do odwołania.
Planowany okres realizacji wsparcia obejmuje 6 miesięcy.
Planowany okres realizacji wsparcia obejmuje 6 miesięcy.
Przed wypełnieniem i złożeniem wniosku prosimy zapoznać się ze szczegółowymi zasadami realizacji tej formy pomocy obowiązującymi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Puławach w bieżącym roku.
Powyższe zasady oraz inne dokumenty związane z finansowaniem składek na ubezpieczenia społeczne dla spółdzielni socjalnej znajdują się w zakładce Dokumenty do pobrania - Składki na ubezpieczenia społeczne za członków spółdzielni socjalnej i zatrudnionych pracowników.
Powyższe zasady oraz inne dokumenty związane z finansowaniem składek na ubezpieczenia społeczne dla spółdzielni socjalnej znajdują się w zakładce Dokumenty do pobrania - Składki na ubezpieczenia społeczne za członków spółdzielni socjalnej i zatrudnionych pracowników.
Prosimy o wypełnianie aktualnych druków (aktualnie obowiązującą wersją wniosku jest 202307). Informację o numerze wersji wniosku można znaleźć w stopce dokumentu.
Wniosek można:
- wysłać pocztą na adres
Powiatowy Urząd Pracy w Puławach, ul. Lubelska 2G, 24-100 Puławy
lub - przekazać pracownikowi przy wejściu do budynku urzędu w godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 15:00.
Wnioski nieczytelne, niekompletne lub nieprawidłowo sporządzone nie będą rozpatrywane.
--------------------------------------------------------
Kontakt: | Dział Instrumentów Rynku Pracy - pok. 107 |
tel. 81 886 50 75 |