Nowe obowiązki dla jednostek publicznych dotyczące zgłaszania ofert pracy do bazy ePraca

Print Drukuj

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Puławach informuje, że od dnia 1.06.2025 r. w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia niektóre instytucje zobwiązane są do obowiązkowowego zgłaszania ofert pracy do systemu ePraca (Centralna Baza Ofert Pracy). 

Na podstawie art. 83. ust. 2 pkt1 ww. ustawy obowiązek dotyczy:

  • organów władzy publicznej;
  • organów samorządów gospodarczych i zawodowych;
  • podmiotów reprezentujących na podstawie odrębych przepisów Skarb Państwa;
  • podmiotów reprezentujących państwowe osoby prawne albo osoby prawne samorządu terytorialnego oraz podmoty reprezentujące inne państwowe jednostki organizacyjne albo jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego;
  • podmiotów reprezentujących inne osoby lub jednostki organizacyjne, które wykonują zadania publiczne lub dysponują majątkiem publicznym, oraz osoby prawne, w których Skarb Państwa, jednostki samorządu  terytorialnego lub samorządu gospodarczego albo zawodowego mają pozycję dominującą w rozumieniu przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów. 

Zgłoszenie ofert pracy odbywa się za pośrednictwem portalu praca.gov.pl: https://www.praca.gov.pl/eurzad/uslugi-elektroniczne/kreator-wnioskow/PSZ-ZOPP

 

--------------------------------------------------------------

Kontakt:

Dział Usług Rynku Pracy - pok. 102

 

tel. 81 886 29 98

Informacje o publikacji dokumentu