INFORMACJA O PRACY POWIATOWEGO URZEDU PRACY W PUŁAWACH
w związku epidemią koronawirusem
w związku epidemią koronawirusem
Szanowni Państwo, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców powiatu puławskiego, pracodawców oraz pracowników publicznych służb zatrudnienia, bezpośrednia obsługa klientów od 25 maja 2020 r. (poniedziałek) będzie odbywała się w ograniczonym zakresie. Oznacza to, że Powiatowy Urząd Pracy w Puławach pracuje jak dotychczas w ustalonych godzinach, tj. od godz. 7.00 do 15.00, realizując wszystkie zadania ustawowe, ograniczona została jedynie bezpośrednia obsługa interesanta.
Klienci urzędu w sprawach pilnych, wymagających bezpośredniego kontaktu z pracownikiem urzędu są umawiani na konkretne godziny i przyjmowani, przy zachowaniu reżimu sanitarnego, tj. obowiązek posiadania maseczki i dezynfekcji rąk,
w Sali obsługi klienta (pok. 104) wejście boczne do budynku.
Wszystkie indywidualne wizyty osób bezrobotnych u doradców klienta odbywają się drogą telefoniczną i elektroniczną, na bieżąco wypłacane są również zasiłki, stypendia, dodatki aktywizacyjne, dokonywane rejestracje osób bezrobotnych.
Nadal zachęcamy Państwa do dokonania rejestracji jako osoba bezrobotna przy wykorzystaniu profilu zaufanego www.pz.gov.pl lub podpisu elektronicznego, za pośrednictwem portalu https://www.praca.gov.pl. Można również dokonać prerejestracji za pośrednictwem Internetu https://pulawy.praca.gov.pl/dla-bezrobotnych-i-poszukujacych-pracy/rejestracja-w-urzedzie
Przypominamy, że osoba, która nie dysponuje profilem zaufanym, a posiada dostęp do konta elektronicznego w banku ma możliwość założenia profilu zaufanego bez wychodzenia z domu. Szczegółowe informacje https://pz.gov.pl
Ponadto informujemy, że pracownicy Powiatowego Urzędu Pracy w Puławach przyjmują i rozpatrują na bieżąco sprawy, pisma i zgłoszenia przesyłane do urzędu za pośrednictwem internetowych formularzy, poczty tradycyjnej oraz elektronicznej lupu@praca.gov.pl. Odpowiedzi na otrzymane zapytania oraz wydane decyzje administracyjne przesyłane są elektronicznie lub tradycyjną pocztą. Dokumenty w wersji papierowej można złożyć do urny znajdującej się przy wejściu bocznym do urzędu, lecz podlegają one 24- godzinnej kwarantannie.
Kontakt w poszczególnych sprawach można uzyskać:
Rejestracja i świadczenia:
- tel. 81 886 23 58
- tel. 81 886 55 31
- tel. 81 886 48 10
- tel. 81 886 31 59 (szkolenia, KFS)
- tel. 81 887 93 63
- tel. 81 887 91 07 (środki na podjęcie działalności, prace interwencyjne)
- tel. 81 886 50 75 (staże, prace społecznie-użyteczne, roboty publiczne)
- tel. 81 887 94 76 (realizacja projektów, bon na zasiedlenie)
- tel. 691 044 474 / 607 369 085 (infolinia w sprawie tzw. Tarczy antykryzysowej)