ZAREJESTRUJ SIĘ W URZĘDZIE BEZ WYCHODZENIA Z DOMU. TO PROSTE!
Żeby zarejestrować się w urzędzie pracy bez wychodzenia z domu należy posiadać profil zaufany.
Jeśli go nie posiadasz:
1. Wejdź na stronę www.pz.gov.pl
2. Kliknij „zarejestruj się",
3. Jeżeli masz rachunek w banku: PKO BP, INTELIGO, BZWBK, Pekao, mBank, ING, Millennium profil założysz klikając kafelek tego banku (w przypadku problemów dzwoń na infolinie swojego banku),
Jeśli na liście nie ma Twojego banku:
- kliknij kafelek „Envelo". Jest to strona Poczty Polskiej, założysz tam swoje konto. Po założeniu konta będziesz musiał udać się do punktu pocztowego czynnego w każdej gminie, tam potwierdzisz swoją tożsamość. Dostaniesz na swoją skrzynkę e-mail potwierdzenie założenia profilu zaufanego.
Mając już profil zaufany :
- wejdź na stronę www.praca.gov.pl załóż swoje konto, a następnie i zarejestruj się wybierając w dalszej kolejności metodę rejestracji „Rejestracja w powiatowym urzędzie pracy"
Pamiętaj by wprowadzić wszystkie dane!
Podczas rejestracji będziesz poproszony o dołączenie niezbędnych do rejestracji dokumentów (wykaz dokumentów na początku rejestracji). Należy załączyć skany tych dokumentów (świadectwo szkoły, świadectwa pracy itp.) Jeśli nie masz skanera możesz sfotografować dokumenty smartfonem (pamiętając, że załączony plik nie może mieć więcej niż 1 Mb, jeśli plik jest za duży, zmniejsz rozdzielczość w aparacie swojego smartfona).
W przypadku problemów zadzwoń :
PUP Puławy: 81 886 23 58; 81 886 48 07